Torsdag

Var en trevlig dag igår och härligt besök såklart :)
Mycket trevligt pratande och skrattande, det gillas.
Kvällen var helt tyst, inte ett ljud från någon och jag plockade diskade och plockade fram mina sysaker.
Satte mig sedan och gjorde mönster, klippte tyg och sydde ihop, så snart är ett av dem två plagg jag ska göra klara ;) fållning och dem tänkta härliga detaljer som jag ska göra. Allting på egen hand så det är verkligen unikt ♥
Sen är det bara ta fram nåsta tyg och göra ytterligare del *fnissar* yes, det kommer blir så snyggt!

Om du fick gissa vad tror du jag håller på att göra till dem just nu?

Så jäkla tråkigt att jag inte kan visa er bilderna på mössorna (än), jag känner att jag inte ens vill försöka mobilblogga på det här då dem senaste gångerna jag har försökt så har enbart texten visat sig det har inte ens synts att det ska vara en bild med :/

Nåväl nåväl, idag så kommer det besök från sthlm till oss jätte roligt, det ser jag fram emot! Sen under helgen så kommer mer besök, det gillas! Rooligt rooligt.. =)

Men vet ni vad, fina nu ska jag umgås med mina älskade prinsessor. Dem är ju ledig denna veckan med från dagis så det blir mycket mysande och gosande för att inte tala om busande ;D

En kopp kaffe och dagen är i full gång ;)

Kommentarer
Josefine - mamma till Hugo säger:

Hej Johanna!

Vill bara tipsa om auktionen på min blogg som hålls i förmån för UNICEF! Kram

2011-01-06 | 22:12:38
Bloggadress: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback