uppdaterar

Den nya kameran är äntligen här ♥
Det vart alltså en rätt lång promenad på schemat idag också, så hämtade vi upp Leone från dagis på vägen tillbaka.
Jazmine ligger i sängen redan och det är dags för Leone att också lägga sig.
Dagens middag bestod utav kassler ris och beasås, jätte gott.
Så ska jag sätta mig ner med en sen kopp kaffe och lite äppelpaj, muummms.
Jag har fått mail ifrån tidigare vinnare om att vinsten inte kommit ?
Är det fler som fått så, så säg gärna till mig så kan jag i min tur kontakta respektive företag för att se vad som skett. Men så vitt jag vet så ska allting blivit skickat, bortsett från pågående tävlingar då ;)

Såg nyligen att jag fått fler nya följare via bloglovin ♥ vad rooliigt, uppskattas verkligen!
Är det någon som varit in och kikat på dem nya bilderna?
Ska lägga in lite fler nu när jag har en kamera igen, försökte få till bra kort med mobilkameran men den vill sig inte det gör allt mer bara svart vitt fast den är i färg.. eller svart vitt blir ju mer i gråskala.. man kan lyckas ibland och få en färg bild men att fånga färgen är lättare sagt än gjort.

Nä nu ska jag lägga Leone sen så ska jag antaingen sätta mig och rita eller så ska jag sy, hum vi får se om jag inte gör både och till och med ;) har ritat en hel del redan som jag kanske redan skrivit om i don´t know..  men iaf så är det mina idéer som flödar och inspirationen är på riktigt höög nivå.

Ja förresten ser min sida ut som den ska för er?
tyckte min sidospalt verkade tappat orden och blivit vit, men det kanske bara är för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback