Vinnare: Tävling: SmåSöta

Haha förlåt jag glömde bort och blandade ihop när jag satt att tävlingen skulle sluta med SmåSöta..
Lalalaa blir lite mycket ibland har så sjukt många idéer och håller på med så mycket sammtidigt.
Jag ska genast sätta mig ner och gå igenom alla tävlande och räkna era lotter och kora en vinnare.
Jag känner mig lite halvt hängig idag har lite ont i halsen, jag åt soppa till middag idag för att vara lite snällare mot halsen men tji fick jag det var ju lika jobbigt at få i sig det hah så jag hade lika gäna kunnat ha ätit samma som resten av familjen ;P

Jag har hur som helst dragit en vinnare

och den lyckliga vinnaren är


 Liselotte

Stort grattis säger vi till dig!

Maila mig uppgifter på [email protected]

Jag har påbörjat på din dregglis, men vill även veta om du har något speciellt önskemål
på vart namnet skall sitta? Även om du kanske önskar att beställa någonting annat samtidigt.

Till er andra jätte stort tack för att ni deltog i tävlingen, och jag ger er nu ett kanon erbjudande att fortfarande ha chansen till något unikt till erat barn eller kanske barnbarn ni får ytterligare en liten rabatt på nuvarande rabatt är 60kr + frakt kostnad för en dregglis och 100kr + frakt kostnadpå en mössa (20%rabatt). Ni får alltså fri frakt nu så det är väl inte så tokigt ändå ;) så ni som deltog i tävlingen och fortfarande är intresserad utav en dregglis/mössa maila mig på [email protected] skriv eran önskade beställning och färgval samt vad som önskas. önskar ni beställna någonting mera så skriv med det också när ni ändå har fri frakt så ska man väl passa på, eller?.

Tilla alla som läser Kom ihåg också att om ni beställer flera saker samtidigt får ni paket pris och enbart en fraktkostnad (deltagande i avslutade tävlingen fraktfria)

Stor kram till er alla.

Ps. Nu finns det bilder på dessa mössor och en dergglis samt tigths att se hos SmåSöta

Kommentarer
Liw säger:

grattis Lisselott!



Jo visst är det så att mobilkameran lämnar mycket att önska. jag har en iphone och den kameran är inte särskillt bra, men det finns en massa roliga appar så jag kan göra en massa lustigt med bilderna. Av den anledning används den ändå en del.

2011-01-10 | 09:31:37
Bloggadress: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback