Vårat 2010

Tänkte jag skulle sammafatta vårat år men jag vet inte jag kom av mig ;)
Här dansas det nya året in ♥
Ja mina älskade prinsessor dansar här bakom mig och vad dem skrattar sen då =)

Jazmine ♥, vi börjar år 2010 med att hon blir 2 månader, hon lär sig åla, prata, krypa, sitta och gå numera så springer hon, hon upptäcker sina fötter, sina händer, sin mage, älskar att dansa och sjunga. Hjälper mer än gärna till, gosar mer än ofta, pussas och kramas är en favorit syssla. Kan rita även om det är lite som blir så kan hon också ;) Tycker det är roligt att busa med oss alla, väcker gärna Leone om hon sover en klapp på kinden och med det ett skratt ända från tårna. hahahaa, lärt sig att klättra också så hon är allt lite av en klätterapa ändå.

Leone ♥, pratar ännu mera och tydligt. Är stolt och omtänksam mot lillasyster, leker gärna med Jazmine (för det mesta om hon inte känner för att vara en ensamvarg), har bästis, och kommit underfund med ordet kär  (som hon säger att hon är lalaa), älskar att vara en storasyster och ha sin lillasyster vid sin sida så mycket som möjligt. Otroligt duktig på att förstå och klarar av mer än vad man tror från början, som tex så är hon otroligt lättlärd. Älskar att vara ute och leka oavsett väder ♥ Säger att hon vill ha en katt, och talar om att hon älskar mig Jazmine och Daniel (pappa). Finaste tomten och Lucian var denna tösen under julen.

Jag har något som är så underbart och ganska sällsynt jag har två av världens gladaste och gosigaste tjejer, mina egna prinsessor som förgyller min vardag med en massa skratt och bus man kan verkligen känna kärleken i luften ♥

Sammanfattning?
Jag kan säga så här att det här året har varit så bra, jag är hel nöjd med året som varit och satsar på minst ett likadant år 2011! En hel del som varit i rullning på bloggen och här hemma ♥

Jag (vi) köper en symaskin till mig så jag på riktigt kan sätta igång med SmåSöta

Jag sätter igång direkt med att sy och pyssla, skissar för fullt och arbetar flitigt.

Jag har världens bästa skötväska nämligen en Willvin,

Jag börjar med att jobba som Willvin Creative

Jag skaffar domän till bloggen och SmåSöta, av Binero

Barnen har superfina tofflor från toffelhjälten

Fräna tröjor från MyKidoo,

Gulliga mössor från finafrön.

Underbara väggdekorationer från Hemmating till barnen.

Senaste var en ABC tavla från barntavlor, -passar båda tjejorna inne i barnrummet.

Renoverar vardagsrummet, bästa resultatet efter allt slitande.

Underbara väggdekorationer från PaxLux till mig och Älsklingen.

Samarbetar med Loppi.se där jag är sponsoren till tävlingen, du har väl inte missat det?

Om d gjort det så kan du kika in den här.

Nya samarbeten startar och ett roligt besked är att jag fått jobb erbjudanden, roligt så in i norden!

Mitt 2011 då, vad ska jag göra då?
Jag ska plugga klart,
lyckas genom gå inskolningen totalt med Jazmine så hon får börja på riktigt på dagis.
(kommer dit från att ha varit sjuk hinner med en dagsinskolning sjuk igen :( så har det ju varit sen vi började med inskolningen.) Arbeta mer med SmåSöta såklart och utveckla det ännu mera ♥ det är iaf vad jag kan säga nu resten får ni följa med för att se ;)

Hur ser ditt 2011 ut?


Kommentarer
Mamma Miaa - Gravid säger:

2011-01-01 | 22:41:49
Bloggadress: http://a
Mamma Miaa - Gravid säger:

Hej, Jag har just nu en tävling i min blogg där kag lottar ut en haklapp som jag själv sytt. Själv tycker jag den är jättefin och den är helt unik :) Det enda som görs för att vara med i utlottningen är att kommentera och jag hoppas du har lust att delta.

Skulle vara kul ju fler det blir.



Gott nytt år! /Miaa



http://actioonradar.blogg.se/2010/december/tavling-haklapp-sydd-av-mig.html#comment

2011-01-01 | 22:44:18
Bloggadress: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback