later

Sitter här vid den bärbara och tänkte skriva ner några rader så här på kvällen men för en gångs skull, vilket var länge sedan nu som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva eler nej det kanske det inte alls var hehe det blir väl ibland mer oftare och oftare. Jazmine sover Leone har inte somnat ännu, Jayden ligger här och sover han med min lilla prins pojke <3 Jag sitter här med hörlurar på och lyssnar på musik och bara försöker varva ner från dagen.. Det kan ju behövas det med ibland att man bara får sätta sig ner och varva ner.. Funderade på omjag skulle ta och träna här ikväll också bara Leone somnat annars vill hon också vara med ;) Det är ju roligt att stå med kinect tycker hon hehe.
Imorgon är det måndag och jag vet inte vad vi ska hitta på då heller jag behöver ha en psykiatri bok så jag kan få sätta fart och börja göra uppgifter och plugga inför dem kommande proven det vore ju hel guld om jag fick göra det nu då jag börjat med den kursen. Nej nu ska jag ta och avrunda och kanske spela lite. ha det gött kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback