onsdag

Min mormor var här i 2 nätter och nu är hon hos min syster :)
Imorgon åker hon hem och Leone får lite semester, kul för henne så här innan dagis startar att hon får göra något annat än bara vara hemma med oss i familjen även om hon älskar oss och tycker om att umgås med sin familj så kan det ju vara skönt för henne md att få komma ifrån och vara ensam lite.
Så jäkla könt att kunna sitta på den bärbara datorn och blogga ♥ göra arbeten för skolan och bara slappa i soffan eller vart jag nu vill hihi.
Jag håller på med en design till Johanna också som snart är klar det har fått vilat lite då jag haft min mormor här men snaart så är det klart ska fixa en grej till och ge henne den färdiga kompletta designen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback