Torsdag

Det kunde ju vara lite mer fint väder igen än att det ska vara så växlande.. hehe
Ska försöka skriva lite fast att barna gärna vill att jag ska spendera tid med dem :)
Jag har setat och pluggat idag så har jag även ringt lite behövliga samtal..

Leone kom hem så lycklig idag efter dagis hon talade om att hon ätit upp all mat på dagis <3 så det måste varit något riktigt gott hihi. Måste dammsuga igen också för dem hade ju med sig sandlådan hem hehe
så man känner att det blir fullt av sand under fötterna när man går.

Vi ska nog grilla till middag idag älsklingen jag och barnen <3 ska bli gott.
Nästa vecka så är det en grej inplanerad gällande skolan och veckan efter det så är det ytterligare en sak men det har inte med skolan att göra dock utan något annat riktigt bra som är välbehövligt för mig och familjen <3 så nu börjar saker och ting hända och man kan känna på sätt och vis att man kommer någonvart *underbart*

Nej nu ska jag faktiskt umgås med mina underbara tjejor och njuta av livet.
Ha det gott allesammans.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback