Friiiday

Då var det fredag och dagen har redan kommit en bit, Leone vart just hämtad och vi ses nog på söndag igen..
Så det är jag älsklingen och Jazmine hemma, medans Leone åkte med min mamma moster och kusin till min mormor över helgen. Roligt för henne att få åka bort lite så där. Så vad ska vi göra denna helg då.. ja det blir väl att fixa lite här hemma, ska sätta fast en kabel så den inte ligger efter golvet och man riskerar att rasa på den. Det skulle inte vara så uppskattande att dra på näsan för en kabel :P
Så måste jag rensa bland barnkläderna för Jazmine också plocka bort allt som är för litet och plocka fram mer som passar och kommer att passa inom kort. hinner jag göra det idag så vore det guld men jag vet då inte då det är en hel byrå plus lite till som ska gås igenom så ska jag gå igenom vilka kläder som ska läggas dit också så ja det är ju en del att göra.
Måste plocka fram papper på tidigare anställningar samt mammaledighet och studier som ska redovisas i veckan.
Skulle sytt lite igår men det blev aldrig av för jag fick lite oväntat besök :) eller rättare sagt vi fick hihi.
Ska ju göra egna tryck och jag vill verkligen göra det nu direkt men jag måste gå igenom ordentligt så jag inte gör fel konstruktion i mallen innan. Det vore ju bara synd om jag skulle förstöra det direkt, bara för att jag tänkt fel.
Måste sy den röda mössan och den bruna mössan som ligger som betällningar också, göra applikationen som önskas till ena.
Jazmine är lite busig här just nu, så jag ska ta och spendera lite tid med henne nu men vi hörs sen. kram

Kommentarer
Fröken M säger:

Jag ville bara kika in och önska er en riktigt härlig dag i "vårsolen" :)

2011-03-05 | 09:46:47
Bloggadress: http://frokenmela.se
lovisa säger:

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!



1. Vinn 3 par lösögonfransar och lim från kimstore.se!



2. Vinn ett läppkit från sminkprinsessan.com



3. Vinn lyxig hårinpackning från shemenamour.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggeN:)

2011-03-06 | 14:37:01
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback