Torsdag

Hemma en snabb visit innan det är dags att gå tillbaka till dagis för att hämta Jazmine.
Hon är ensam där idag med och ska äta mat där idag :)
Det var mer fart på henne där idag än vad det var igår då fick jag hålla i henne mer än nu när hon ville g¨runtr och kika överallt och leka ;) härligt så roligt att se att hon trivs!
Även fast jag vet att jag har gott om tid på mig så känner jag mig jätte stressad ändå, det är konstigt sånt där egentligen när man ändå vet att jag ska vara tillbaka till ca 11.45 klockan är ju bara 10-20 nu så varför stressad det är ju det som är frågan? Får se om det går bättre idag med att sova middag för henne för igår ville hon inte sova middag trotts att hon var så trött så trött gnussade sig i ögonen och så var hon ledsen med jämna mellanrum också, jag försökte några gånger att lägga henne för att sova men då vart del en mer hysterisk liten dam istället så det var ju ingen idée att försöka mera!
Nej nu ska jag försöka få upp värmen från att ha varit ute på dagis med alla barnen och fröknarna..
Hej så länge.

Kommentarer
Penny säger:

Ja det är inte varmt än fast solen ligger på. Men våren är snart här. så blir det skönare att promenera =)

2011-03-21 | 15:52:42
Bloggadress: http://pennymade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback