Back in school

Då har man börjat skolan idag och ska göra klart det sista, jag inväntar fortfarande att kvartersvärden ska komma hit och fixa balkongdörren. Den delar på sig så man kan knappt öppna eller stänga den, stänger man utifrån kommer man nästan inte in för att den delar på sig..Roligt att få börja skolan igen är det verkligen, jag måste ringa till jobbet också och prata lite över hur det komemr se ut här nu fram över.. Börjar bli lite otålig faktiskt på att inte det händer något. Nu måste jag skynda mig och ordna lite lunch så jag får i lite mer i magen än bara frukosten ;) innan det är för sent och middagen närmar sig. Ha det gott.
Spännande och pirrigt att jag närmar mig en färdig utbildning dessa få månader komemr ju bara swissa förbi så det är bäst att sätta fart och plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback