Fredag

Sitter här hemma och känner mig helt slut har varit ute i solen med flickorna i ett antal timmar. Jag är ganska bränd av solen så det svider fint, men jag har haft ena axeln mer mot solen eller så har mitt linner setat snett på axlarna haha. Barnen vilade när vi kom upp så dem var rätt tagna dem också, men då har vi ändå varit upp och ätit lunch sen har dem fått saft vatten och festis så har dem fått piggelin också :) Jag drack en falska festis och en flaska vatten. Det blir en lite senare middag idag också efter som det varit en lång dag i huvudtaget för oss tre. Men vad gör väl det nångång så där, rutiner är ju bra dem också och jag brukar ju hålle dem till punkt och pricka men ibland så får man väl tillåta sig själv att bryta dem lite lätt iaf.
Nej nu måste jag sluta för vi fick precis besök ha det gott kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback