Lördag

Jag har klippt mig och färgat håret så nu ser man ut som folk igen =)
Inte alla regnsbågens alla färger hehe nej så illa var det ju inte men jag får ju ljusutväxt eftersom jag är ljus cendre. Idag så har det varit barnens dag här i stan så vi har varit nere på det, Jag och barnen med Stina =)
Det var riktigt trevligt, inte världens bästa väder men nu är solen framme igen och det har ju inte regnat heller och det är ju huvudsaken ;) När vi kom hem så grillade vi korv me bröd som vart en lite lättare middag, till lunch åt vi ute och barnen fick fiska i fiskdammen och en varsinn glass fick dem också :) dem sprang runt i vasa parken och busade och tyckte att det var jätte roligt, Leone klappade en ponny men hon vågade inte rida, hon vågade inte sig på en ansiktsmålning helelr eller ens få färg i håret med en form ex stjärna hjärta eller krona.. nåväl kommer ju flera gånger. Nu ska jag fortsätta vara social här hemma. Ha det gott. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback