ärligt

Torsdag och vad ska man göra på sin lediga dag som man inte gör alla andra dagar..? Ja det kan man klura på ett tag. Har massa roliga saker på gång för er underbara läsare :) barnen är hemma idag eftersom inte hissen är igång förrän runt 16.00 men av tidigare erfarenhet så med största sannolikhet kommer det ta längre tid än så. Bara väntar på att dem ska byta ut den förbannade hissen, så man slipper detta ständiga lagande och trixande med den. Varför kan inte vi svenskar bara glädjas år det vi har och så vi har det? Ja det är november och vi har ingen all än, men när väl snön har kommit så kommer det ju gnällas över det istället.. Det är skönt väder ute och det behövs inte klä på sig eller barnen i vintermundering, det blir heller inte snö när man kommer in på hela golvet. Snön är mysigt när den väl ligger, men jag är en fryslort så jag föredrar den inte haha men det är otroligt mysigt att vara ute och leka med barnen gå en promenad och sen i solnedgången så brukar det alltid vara fint. När snön ligger så kommer iaf jag in en julstämmning lite mer ön vad jag redan är, jag kan väl inte påstå att jag får värsta hysterin över det heller. Nej nu ska jag pyssla lite med mina underbara barn och bara ha det mysigt, hoppas på att dem fixat hissen snart så vi kan gå ut och leka ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback