då vare kväller

Då var man hemma och tänkte jag skulle skriva lite mera idag :) det gick bra att jobba så klart :) det hade gått bra för barnen på dagis också. För ovanlighetens skull så skulle dem vara där vid 08.00 iaf jazmine som skulle äta frukost på dagis idag :) Leone hade barndans idag och skulle öka iväg med dagis dem skulle åka runt kvart över åtta därav lite nytt idag :) men det gick som sagt bra. Jazmine vaknade med MIG klockan 6 imorse så hon ville inte somna om direkt så maken gick upp med henne strax efter att jag gått till jobbet. Jag var tidigare där än vanligt jag gjorde som jag brukar men kikade inte på klockan innan jag gick så jag var där 6.30 haha jag började 7.00 så det var ju bara gå in och se glad ut och slå sig ner och ta det lungt ett tag. Så nog var jag lite trött allt när jag skulle gå hem. Det är jag i och för sig fortfarande men ska kika lite på tv innan jag ubåtar till sängen och bäddar ner mig. Imorgon ska hiss jäkeln vara avstängd hela jäkla dagen också, ska bli kul att gå off lämna samt hämta från dagis Yeey eller inte morr.. positivt: jag går lite mer arbetspass som väntar. Ledig imorgon dock så vitt jag vet än så länge. Puss & kram

Kommentarer
Angelica säger:

Hoppas du får en bra dag gumman

2011-11-10 | 07:21:42
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/angiethehappiest/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback