något nytt?

Just lagt barnen och själv satt mig i soffan. Blir en lugn och tidig kväll ska upp klockan 6 :) Går det något bra på tv idag? Har inte gjort så mycket alls idag, diskats och plockat lite. Hade huvudvärk när jag vaknade imorse men det gick över skönt nog. Funderar på om jag kanske ska ändra lite på min design, men jag vet inte riktigt har ju haft juliga temat sen förra julen.. det har bara varit saker att göra hela tiden som gjort att bloggens design fått varit år sidan. Ni är guld värda som ändå kikare in och inte ens säger något om det ;) Nej nu ska ja se im jag hittar något av värde att se på teven. Ha det gött allihopa, så skriver jag imorgon om jag inte hinner med ett inlägg innan natten. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback