söndag, kalas, uppdatering

Vilken underbar helg det har varit! Min mormor kom på besök åkte hem idag. Min moster var även hon här igår. Igår så hade vi kalas för barnen :) dem är inte så små längre Leone vart 5år i måndags och idag vart Jazmine 2år :) Det var ett helt underbart kalas mycket mysigt och barnen vart mycket glada över Sina fina presenter. Jag är minst lika glad jag för det har blivit lite förändring här hemma :) Jajjemen tänkte bjuda på lite bilder och förklara vad som är nytt ;) här är en bild på dem gudomliga cupcakesen som var med på gårdagens fika. Det fanns även chocolat chip cookies, glasstårta som jag gjort i ett hjärta :) sen kladdkaka med tillbehör som vaniljsås grädde och Hallin och blåbär det var så gott att man ville äta mera hihi.. Här är en bild på stolen som jag och mormor passade på att piffa till lite, visst vart det fint. Nu ska stolen målas på det ;) Här är nämligen den nya hallen som är så grymt underbar det känns och ser mycket större ut än innan. Då har vi målat om och bytt ut hatthyllan mot denna svarta som är mycket passande hemma hos oss :) okej jag ber om ursäkt men orkar inte ändra direkt för jag bloggar via mobilen så klipp och klistra finns inte direkt så nu står texterna fel under dem två sista bilderna, texterna ska byta plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback