torsdag

En kopp kaffe på det här så län vaknar opp :) Barnen är på dagis, jag sitter här ensam hemma och funderar på om man ska försöka vila lite. Jag är trött idag och jag börjar jobba klockan 14 så jag ska vara där lite före ombytt och klar. Sitter för övrigt och funderar lite, på saker och ting. Men det är inget som jag tänker ta upp här och nu idag heller :) Hoppas iallafall att ni alla får en fortsatt trevlig och fin dag! Nu ska jag försöka vila en liten stund så jag får lite mer energi i kroppen och klarar av att jobba :) hade inte varit nå problem ändå men ni förstår säkert hur jag menar. Puss och kram

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Mollipecten har vi kört med nu, tredje dagen idag. Dock verkar det inte göra ett skit :( Så idag ringer jag VåC och hoppas att dom skriver ut nåt annat... :)

2011-11-25 | 07:36:34
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback