fredag

Då var den tredje arbetsdagen avslutad sen några timmar tillbaka. Det har varit en bra dag idag. Den har gått fort tycker jag. Fick en chock i morse när jag kom ut och var på väg till jobbet. Det var riktigt kallt nästan vinter kyla och det var frost ute. Brr säger jag bara. Just nu ligger jag på soffan och skriver ett litet inlägg. Jag fick mina betyg idag woohoow :) så najs! Jag ska beställa namnskylt tror jag. Skulle ju inte vara helt fel med det istället för det jag har nu. Har hittat ett ställe dom jag tycker är riktigt prisvärt ätt beställa ifrån och till ett grymt bra pris ön jag får sägs min mening. Hur har vädret varit hos dig? Här har det regnat nu på kvällen. Tråkigt men lite mysigt är det ju ändå. Imorgon så ska jag ta en sovmorgon har jag bestämt hehe skulle nog behöva få sova ut lite. Nu ska jag snart ta natten och lägga mig i en mysigt säng och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback