Med guldkant

Jag har varit så dålig på att uppdatera här under ett tag men det ska bli bättre.
Har jag talat om att jag har klippt mig? :) jag är super nöjd och det känns helt fantastiskt.
I onsdags så var jag i skolan och gjorde prov i socialpsykiatri, det var mitt sista prov som jag hade kvar att göra under hela min utbildning.
Jag gick ner till stan och gjorde provet på ca 30min :)
Jag gick och tittade lite på skor efter det och på barnkläder, tjejorna mina fyller ju snart år också :)
Jag gick sedan hem och visste fortfarande inte hur jag skulle ta känslan var det bra eller var det dåligt?!
Känslan över provet alltså, det fanns ju en fråga som jag kännde mig lite osäker på svarsalternativen på då det just i den frågan kunde vara av olika faktorer. Men jag var nöjd över min insats ändå!
Jag gick som på helspänn under hela dagen och väntade ivrigt på att få se mitt resultat.
Jag loggar in på mina sidor hos MedLearn och kikar
wohooowww jag klarade det! Jag vart godkännd!! Så nu kan jag alltså kalla mig själv för undersköterka?
wow det är ju lite märkligt, en märklig känsla från att vara en dotter, en syster, en kusin, en moster, en mamma, en fru, till ett få lägga till undersköterska :)
Jag är alltså en fullt utbildad undersköterska - skötare  nu,hihi nu kan jag låta mitt pluggande få vila lite. men ärligt så känns det som att det finns mer att läsa och utvecklas inom. jag vet inte det kan ju vara arbetslivserfarenhet också, men responsen jag får av mitt arbete får mig att säga nej det är inte därför jag måste läsa nån mer kurs men vilken det är vet jag inte just nu.
Jo jag vet ju vart målet är och vad det riktar sig mot så klart men jag vet inte hur jag når dit alltså hur jag kan få ta en sådan kurs... Ja jag vet inte ens om jag sagt tidigare att jag har fått jobb också? Jag har fått timmis där jag hade min praktik på sjukhuset psykiatri så jäkla naajs!!
Nu har jag ett mål kvar att ta itu med, men det klarar jag väl galant eller?!

Ja tjejorna mina fyller ju snart år! herreguud vad tiden rusar förbi dem fyller under samma vecka i år leone på måndagen Jazmine på söndagen, coolt va? Den sista okt och 6e nov närmare sagt fyller dem år.
Så här försöker jag planera kalas för dem fina ♥ och ordna med deras presenter.
Nej nu har jag skrivit på i alla värdens fart, hoppas ni orkat läsa allt och inte tröttnade mitt i allt..?
Ha det gött!
peace out!

Kommentarer
Fina Frun säger:

Grattis till godkänt resultat :)

2011-10-16 | 23:06:25
Bloggadress: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback