bästa

Det bästa som finns är när man ska lägga sig och sova och det är rent tvättat allting.♥ Denna dag har jag spenderat större delen av i tvättstugan ätit mellis med mina hjärtan, lagat mat och haft besök, Lovely! Nu har jag bäddat ner mig u sängen och kommer sova gudomligt. Det var mot en stor besvikelse att tvätta i tvättstugan måste jag ju erkänna jag har inte satt min fot där sen 09 kanske men då sköttes det iaf bättre än nu, det var damm tvättmedelsrester och sand över hela golvet så medans jag startat dem första maskinerna ställde jag mig och städade! Jag torkade även av golven där nere hua säger jag bara, men jag lämnade det rent och städat efter mig iaf även maskinerna gjorde jag rent. Men aldrig igen om det ska vara så där nere menar finns fler ungt folk här än jag, inte bara dem äldre som vill ha det rent och fräscht ju! Till kvällsfika gjorde jag varm choklad och åt smörgås mumms, middagen bestod av kyckling i en god sås som vi gjorde jag och min syster så jäkla gott kännde mig lite bitter över att jag inte hade något kvar till imorgon till lunchen ;) hihi så gott var det ♥ vi mummsade i oss det gladeligen. Men nu ska denna trötta mamma sova för imorgon är en ny dag med nya sysslor! Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback