begrundas väl

Måste ju erkänna att det är fett skönt att vara uppe på benen helt och kunna gå ut även om jag måste tänka på att hålla mitt öra varmt, men bara för det så kommer det snö titt dom tätt vem f*n beställde det liksom..kan man verkligen undra. Jag vet inte om jag är bra i bihålorna heller det är ömt ovanför mitt högra ögonbryn och det känns som att jag fastnar innan för svårt att förklara. Skulle varit en förklaring om jag blivit skallad av mistag av minisen men det har jag ju inte blivit. Kan fortfarande få ont i örat å nacken är fortfarande stel. Jag är så orolig att det tog för lång tid innan jag fick medicin att det gick mot hjärnan :( hjärnhinneinflammation skulle inte alla vara bra bli inlagd operation skulle garanterat vara ett alternativ å det vill jag inte jag vill vara med mina barn då mår jag dom allra bäst. Även om dem ibland kan stoja så man får huvudvärk haha med dem är mina bästa käraste ägodelar skulle inte nyta er mot något mina finaste prinsessor ♥ Noonie är så duktig på fotbollen jag lyckades vara delaktig i lördags och betalade för hennes matchkläder också ♥♥ spännande så in i norden måste ju ha kort på henne i outfiten så klart. Positivt tänkande för bra välfinnande allt positivt tackar vi för det negativa kan fara åt pipsvängen det har varit en tuff start på det nya året men vi kommer igen jag reser mig upp borstar av dammet från askan och skiner starkare än solen. För er som nu inte vet exakt vad som skett kan jag be er läsa tidigare inlägg och fråga om det är något. Jag är en ärlig människa, om jag väljer att vara mer öppen mot dig och dela med mig av mitt liv är det inte för dig att måla det för världen och spotta på dem.samtidigt som du stampar på det!! Välj dina fajter väl och mät din motståndare innan du angriper, du vet aldrig vad som väntar bakom hörnet. Det du ser med blotta ögat är inget du ska gå efter det är bara en fasad som målas upp för att ge ett välbehag för andras ögon. Med dem orden säger jag puss och kram sov så gott alla underbara människor som finns där ute. Love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback