onsdag

Barnen var påskakärringaar idag :) så söta så<3 Det var tema på dagis så skulle dem ut på minisens avdelning och leta påskägg ;) Som dem skulle få byta mot glass efter lunch <3 dem är så.påhittiga fröknarna. Noonie hade med sig fina påskkort och fina påskpynt hon bakat å målat. Ja trolldeg iguess. Noonies avdelning letade nog också påskägg skulle jag tippa på. Så hade dem påskmat och det gillades av barna. Mina änglar <3 livet vore väldigt tråkig utan er älskar er så mycket att orden inte räcker till. Nu ligger jag i sängen såklart och ska sova. Har faktiskt svårt att somna numera efter min öroninflammation. Även fast örat är bättre så här jag svårt ändå. Kan inte riktigt slappna av så där som man ska och bör göra för att somna, jag kan vakna hånger flera under natten och känna mig pigg och utvilad. Kilona börjar iaf synas på mig igen det gillar vi <3 Rasade ju en del i kroppen vikten vet jag inte men kroppsmässigt vart det en förändring som i en blinkning.. Dem på jobbet såg det till och med och många undrade väl över vad som hänt. Men i.gen frågade direkt, men man såg ju blickarna och undran hängde liksom i luften.. Puss & kram, sov så gott. Imorgon far vi till blåkulla ;) vill du följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback