onsdagen den 18/4-12

Haft besök i massor dessa dagar det måste uppskattas att jag är frisk ;) Haft mycket trevligt vill jag lova, tack vare dem underbara besökarna som jag haft ingen nämnd ingen glömd! Fick mig ett gott skratt idag L måste på någe sätt tolkas som att hon har utländskt påbrå på något sätt, jag vet inte hur då hon är helt svensk. Fick nämligen hem papper idag om anmälan så hon får kurs i sitt modersmål? Jag ska ringa dit imorgon och säga att det blivit något fel ;) Ordnat med massa papper, vart på möte också. Jag har hunnit med en hel del och gjort allt som jag ska göra vilket är bra det känns grymt bra att vara uppe på fötter och kunna göra alla måsten ordentligt :) Kollar på tv just nu så jag sitter i soffan och bloggar från mobilen, väldigt händigt. Nä nu ska jag kika klart på tvn puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback