tisdag

Snart är man verkligen blondie igen, som jag längtat ♥ Så skönt att få tillbaka det naturliga igen. Har kommit en bra bit det är nästan klart :) Ska köra en omgång till i en ljuston så det blir helt i en färg, för det är det inte nu :p Skulle det inte lyckas får jag ta till blondspray hehe det funkar grymt bra iaf. Fick med silverschampoo också men det ska man ju vara försiktig med så man inte får lila hår helst en gång i veckan och följa föreskrifterna som står.. Försöker lära Noonie att cykla själv utan stödhjul, hon är så duktig och vill verkligen lära sig varje dag frågar hon om vi kan gå ut och träna ♥ visst hon är ju samtidigt lite rädd av sig det är ju otäckt när man inte har kontrollen över cykeln och kan ramla det vet vi ju alla. Men jag är så stolt över mitt hjärta, jaz är ju en guldklippa och så modig hon ville också och hoppa upp på cykeln hon skulle också cykla ♥ modigt värre hihi. Goa barn mammas hjärtan älskar er så mycket!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback