jobb skadad hah

Igår var en sån där just underbar dag som man verkligen önskar sig.. Blev akut in ringd på jobb, hittade inte mitt lås och nyklarna till inte min namnskylt eller mitt kort.. hade 1h på mig fixa matlåda och va på jobbet. Gick från mina tofflor i all hast. Upptäcker det när jag är på jobbet och ska byta om. Tur nog kunde Daniel komma med dem. När jag ska göra rent borden så gör jag illa mig på nå vänster så lyckas jag skada mitt lillfinger när jag står med sprutflaskan och ska desinfektera borden skrapar upp mitt lillfinger en bit ner mot nagelbandet.. hur lyckas man men det?! Började ju så klart blöda och fick sätta på plåster.. skrapade upp skinnet alltså mer som att jag skulle ha skurit mig :( pulserade fint i mitt finger efter det! Vill inte ens visa hur det ser ut så det gör jag inte heller. Ytligt ja men ont gjorde det så nu kommer ju jag ha fint lillfinger och delen av nagelbandet som vart förstört kommer ju bli fint. Fy va inte min dag igår det är ju en sak som är säkert. Jobb skadad hah inte riktigt otur mer isf :P puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback