onsdag

Tiden bara rinner iväg, gått och blivit sjuk också. Först barnen sen jag barnen är inte direkt friska heller så nu är vi 3st sjuklingar här hemma. Inväntar ett paket med spänning, får dock inget svar från den som ska skicka det så jag vet inte om det blivit skickat.. jag hoppas iaf på det att det kommer till mig så fort som möjligt! Jag ska ordna med mitt domännamn så att det är ingång som vanligt igen, jag hade förväntat mig att få en faktura inte bara ett påminnelse att det komer komma en räkning. Lite tråkigt, men får kontakta dem så att det ordnas till. det har snart gått ett år sedan jag satte upp mig som sökande för ny bostad igen, jag orkar inte bo kvar här jag har ingenting emot den här lägenheten i sig utan mer en granne.. det är riktigt tråkigt att man ska behöva känna så, att det känns för osäker för min del och främst för barnens del. Tycke rinte att det är så roligt att det ska banka i väggen mitt i nätterna låta som att dem river hela lägenheten och att det ska komma synligt påverkade människor på narkotika! vill inte ha det nära mina barn, vill kunna känna att jag kan gå ut hur som helst utan att behöva hålla koll på om det är närvarande eller inte. Visserligen så skulle jag nog behöva pendla om jag flyttade till mitt jobb men då får det vara så hellre det än det här och det är helt ärligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback