1 januari

Hej på er,
Tråkigt nog vårt det ingen outfit bild igår var lite för kallt och så var vi ju hemma.
Eftersom det var minusgrader så kunde inte besöket komma deras lilla bebis är så liten och fick inte gå ut.
lite tråkigt hade vart trevligt med lite besök, men jag förstår till fullo är man tidigt född så är det ju annorlunda än en fullt gången =)
hinner nog träffa den lilla flickan iaf.
det snöar idag så det är kallt ute, kanske ska till mor och äta idag, men jag är helt ärligt inte sugen att gå den biten i detta väder. Tar ett tag att gå, och med två barn på det är kanske lättare sagt än gjort..
Barnen duschar som jag med gjort nu kom jazmine hon är klar så nu ska jag torka henne och klä på henne. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback