nya mössor

Här är nya mössor jag gjort. Säljes!




100kr mössan + eventuell frakt
Det finns endast 4st av dessa!varav 2st sälj! Så passa på och köp en mössa av mig :-)
strl ca 98-104 dem två som är på bilderna. Dem andra två kan jag göra i önskad strl ;-) från storlek 56 ,62-68,74-80 upp till 86-92 kan absolut en till i strl 98-104beroende på mått då. Dem är rätt stora och töjbara på bredden mjuka och sköna tvättbara i max 40grader. Passa på nu!

Så länge det står att det är mössor som sälja är det aktivt kommentera här nedan så kontaktar jag dig.

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn säger:

Sv Verkligen superfina..! Hade det inte vart för att vi har lite bekymmer just nu så skulle jag köpt en varsin till grabbarna!

2012-01-11 | 23:15:43
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/
★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★ säger:

Vilka söta :) Mina ungar har dock tusen mössor redan, typ, haha.

2012-01-12 | 07:02:18
Bloggadress: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback