tisdag

Ska nog byta namn, fortsätter att sy och skapa ändå men namnbyte kommer att ske. Gillar namnet väldigt mycket men jag får inte ha det i fred! Det känns inte alla bra! Så jag har funderat av och till, det kan nog vara den bästa lösningen det nya namnet blir finare och passar mer för mig och mina kläder :-) så bli inte förvånade när ni ser det nya. Barnen är på dagis jag lämnade tror fröknarna skämdes något på jazmunes dagis! Igår nämligen så hade dem haft noll koll och jazmine fastnade med munnen på en stolpe(?!) Hon har en fläskläpp och det ser ut som en vit blåsa :( derongde inte ens utan talar om när maken hämtade!! Idag ville dem inte prata med mig utan verkade bli besvärad och obekväma! Usch och tvi tvi tvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback