tisdagen den 3e januari

Hej hej,
Sitter här med en kopp kaffe och njuter. Ville bara tala om att ni är så Goa! Jayden och Kitty är här med mig, barnen ser på barnkanalen.
man blir inte klokare alla gånger av att ha tankar, finns det som fångar mina tankar mer och mindre.
kan inte släppa det riktigt, jag bryr mig ju ändå och klart jag vill det bästa även för dig! Aja släpper det för en liten stund annars sitter jag väl snart och stor tjuter..
Älsklingen fyller år om 2 dagar hela 30år blir han då ♥, hade velat gjort nå fint för honom men det är lite svårt. Baka gör jag ju så klart men inte bara så utan hjälpt till så han kan fira sin trettio årsdag. Men det är ju lite typiskt att det är så tätt inpå efter jul och nyår, alla kan ju inte och det krävs mer planering än så vilket jag inte haft tid med alls! Jag har ju jobbat en hel del. Kanske jag får ordna det i efterhand? Eller vad säger ni, får man göra så..
Tycker det är för ont om tid att ordna med en tillställning även om jag vet att jag klarar det ;-) Nej nu dricka upp mitt kaffe sen blir det mys med barnen!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback