torsdag

Balkong pågår. Barnen kom hem från dagis, dem har haft julgransplundring idag. Med sig hem hade dem äpple clementin eller var det mandarin och popcorn haha Leone gillar inte popcorn men jazmine har ätit sina frukterna går ner fin fint för båda :-) jag mår som jag mår och kämpar på vill inte bli sjuk inte nu finns inte tid för det. Blir yrslig och frossa titt som tätt :( tråkigt så in i norden och jag har ingen förklaring på det heller. Ska strax knåda degen och göra bröd som ska jäsa ytterligare 30 min innan det ska in i ugnen och gräddas. Gott blir det när det är klart och ljuvligt kommer det lukta med nygräddat bröd namnam säger jag bara. Puss och kram Ps ni missar väl inte mitt just nu unika erbjudande på mössor? Se tidigare inlägg


Updaterar
jäsning pågår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback