är det så här det känns....

Vad roligt för mig, give Me a break... Var till läkaren idag, för mitt mående över min öroninflammation spräckta trumhinna.. Inte roligt alls :( är det så här det känns när man får huvudet krossat så är jag inte avundsjuk alls! Önskar ungen det här fy farao, hela jag är helt utslagen feber och influensla lam i kroppen om man får säga så.. till och med min käke har tagit stryk jag måste verkligen spänna hela mig av smärtan :( jag har tecken på infektion i örat därav att jag inte känner mig bättre och på toppen av det bihålsinflammation. Så nu äter jag kåvepenin och ska göra denna kur i fem dagar, nästa vecka på ons ringer läkaren till mig för att höra im jag blivit bättre. Om inte annat skickar han en remiss till öron näsa hals igen så får dem göra en ordentlig utredning så jag får den hjälp jag behöver! Mitt högra öga är till och med drabbat :( det är rödsprängt och ser mindre ut. Lägger med en bild här på det. Nu ska jag försöka somna fast det är svårt att slappna av så man kan somna. Puss kram sköt om er allihopa <3 håll er friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback