tisdag

Oj då nästan en vecka sen jag skrev något so sorry my sweeties.. har varit i sängläge och vilat så mycket jag kunnat, trött även nu när jag skriver men varit vaken ett tag ändå :) mår bättre än tidigare, fortfarande sjuk dock men bättre som sagt. Örat är inte helt läkt då det tar upp till en månad innan det är läkt, lite jobbigt. Men jag hör mer normalt nu iaf och det är ju grymt bra. Barnen gillar det mycket att jag är med och tar del utav allting, det har varit tråkigt utan mamma och Leone har varit lite orolig för mig hon kan fråga än om jag blöder i örat och säger att jag inte kan blja på mig för att ta upp något. Min lilla tuffla <3 jag kan ju inte det heller då trycker det i hela skallen smakar blod och jag får svimmnings känsla.. inte ens kul. Men det blir ju bättre det är huvudsaken. Det är dags att börja tänka på deklarationen också glöm inte det :) den andra april ser jag fram emot mycket mycket mycket det är ett viktigt datum :) igår hade jag trevlans besök av jessiebee hehe det vart god mat med tacos och Äppelpaj å nu glömde hon sin doggybag till jobbet på den ;) jag skulle ha jobbat idag egentligen men avbokade tiden då jag inte känner mig hellt hundra än, tråkigt nog hade mer än gärna velat jobba faktiskt. Vart lite långt inlägg idag hoppas ni orkade läsa det. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback