torsdagnatt

Hur ska detta sluta :( Usch för att vara sjuk, visst jag kan ta det enkelt av nå virus som liknar en förkylning men jag är inte förkyld så. Min röst är fucked up, näsan förjävlig och feber men inte nog på det så ska jag få ont i örat också :(:( tagit alvedon fast jag borde låta bli för öronvärken men jag vill kunna sova iaf. För jag kan inte slappna av när det är så här det gör så fruktansvärt ont bara jag inte fått nå jäkla öroninflammation på detta eller spräckt trummhinnan igen :( förra gången var jag nästan helt döv och hade inte ens ont varken innan eller efter sjukt nog.. får väl försöka se det lite positivt att jag börjar året med att vara sjuk då kanske jag håller mig frisk resterande tid av året? Eller får man tänka så. Yeye nu ska jag försöka sova trotts mitt onda öra.. och hoppas på att jazmine inte kommer in före 07.00 imorgon bitti och väcker mig för jag vil vila så mycket jag bara Jan och samla kraft/ork så jag blir frisk helst i går :) puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback