Älskade familj

Beklagar denna otroligt långa bloggtorka som jag har haft..
Det har bara varit full fart här hemma och med skolan.
Prinsessan har varit hemma i en vecka idag och det har bara varit så mysigt och underbart att få tillbringa massa tid med henne igen =)
På måndag börjar hon på sitt nya dagis, spännande.
Vi har tillbringat väldigt mycket tid tillsammans hela familjen denna vecka i love it
V
i har även varit till farmor/svärmor & farfar/svärfar
Idag ska jag träffa min älskade lillasyster en snabb sväng hon har inte så mycket tid för att umgås idag för hon åker ju utomlands imorgon den lilla fisen ;P
Senare så kanske vi åker till svärisarna om vi hinner då dem ska på hunduställning idag och åker ikväll nångång sen på tisdag är det deras tur att åka på semester.
På Söndag så firar vi våran Wedding Day jag och min älskade underbara man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback