2:a dagen utan Prinsessan

Idag har jag spenderat en tid med min mamma :) Vi var först till nisses och kikade lite sen åkte vi till Vallby och åt en god lunch, sen när jag kom hem så ringde jag till min mormor allt har gått jätte bra där Leone hade fört mig på tal idag, jag fick även prata med henne hihi hon är bara för bra go och rolig :) hon berättade att hon satt och ritade sen att hon åkt bil och hon hade åkt bil långt hade åkt bil på semester :) så hon är på semester.
Min älskade lilla prinsessa saknar dig nå så otroligt mycket, men jag vet att du har det bra och att du trivs bra och har det roligt :)
Nu funderar vi bara på vad vi ska hitta på för något resten av kvällen jag och min man.
Svärmor ville att vi skulle komma dit och vara med och grilla men det hinner vi inte med då dem redan håller på med det och typ sitter och äter nu så det får bli en annan dag helt enkelt, ibland kan man behöva lite mera tid på sig och få veta det med lite större tids mellanrum.. men men så kan det vara..

Vad ska ni hitta på idag?


Jag är fortfarande ledsen över min kära farmor som still lämmnat oss, saknaden är stor tårarna flödar.
Jag vet att hon har det bra nu.

Kommentarer
Katrin säger:

Hej!! Min mormor gick bort i april så jag kan tänka mig hur du känner nu´! Hände det hastigt eller har hon vart sjuk en lång tid? En stor kram skickar jag till dej!!

2009-07-29 | 22:56:10
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback