Tisdag

Det gick som smort imorse när Leone skulle åka hon tjatade hela tiden på att få åka :)
Bilfärden upp gick galant, hon kännde igen sig direkt när hon kom till mormor och visste precis hur hon skulle gå :)
Jag har inte hört något nu på kvällen heller så jag antar att det har gått bra med nattningen också.
Saknar min lilla prinsessa nå så otroligt mycket.

Jag har varit hemma och haft lite små problem med mina ben som har värkt en massa idag så jag låg på sängen och vilade nej jag sov inte utan bara låg helt stilla och försökte få bort det jobbiga
Sen så cyklade vi ut till svärisarna och pratade och umgicks där
På vägen dit var väl inte så rolig för jag höll på att svimma så dem fick hämta mig och cykel med bilen
Jag vet inte riktigt vad som hände, men det var antagligen ett blodsocker fall eller bebisen som låg lite tokigt i magen på mig det kom bara så där helt plötsligt jag trodde först bara att jag fick lite yrsel men det vart bara värre så jag fick sätta mig ner och ta det lugnt min älskade man fick lite lätt panik och ringde sin mamma direkt och förklarade läget.
Det gick bra iaf som sagt det var inget som höll i sig och jag svimmade aldrig av som tur var.
Drack lite vatten och tog en bit macka så var det fit for fight igen.
Har iallafall haft en trevlig kväll ute hos mina svärföräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback