Fredag

Idag så har det varit blåsigt ute, här hemma har det tvättats.
Flickan har varit på dagis precis som vanligt :)
Ikväll så ska vi ha en mys kväll med film och en massa gottis :)
Så vi har cyklat hela famlijen för att hyra film och det vart 3st en barn film WALL:E och 2 andra YES MAN, och THE PROTECTOR..Så stannade vi till på Hemdal´s och åt mat också innan vi cyklade vidare hem, det var gott vill jag lova.
Men visst hoppas vi på att vädret stämmer för imorgon att det ska vara finare på förmiddagen så man kan vara ute och leka i ett härligare väder än detta blåsiga yrväder. Visserligen kan man var aute och leka ändå men det blir mycket härligare och mysigare med lite värmande sol på det :)

Lill tösen äter glass och kollar på tv medans jag skriver detta hihi.
Själv så sitter jag här med en kopp te.
Magen min mår jätte bra (jag med såklart) växer så det knakar, h*n är väldigt livilig ibland idag fick ja glatt överrasskande rörelser i magen inte för att det var första gången men nu känns det bara mer och mer :) Jag kan fortfarande känna mig trött med jämna mellanrum men inte alls som precis i början då hade jag mer än gärna sovit betydligt mycket längre än jag fick ;P Illamåendet är inte heller densamma som från början, men det är stoor skillnad från när Leone låg i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback