:( lite hjälp skulle inte skada

Som ni kanske ser så nu har det strulat tills sig ordentlig för mig med nya designen :( ser inte alls bra ut här ifrån för mig.
Det såg bra ut igår, men sen vet jag inte vad som hände inget stämmer med den.
Så tråkigt och jag tror inte att jag kan lösa det själv heller. buhu.
Men jag hoppas att ni inte stör er allt för mycket på det.. annars om någon är duktigt på detta så mottages hjälp gärna :)
Kommer bli en minst lika varm dag idag också, man känner redan av det värmen alltså.
Ska strax gå ner på affären och köpa lite frallor, nån god juice och nå mera kanske som man kan ha till frukost.
Har lämnat min älskade underbara dotter på dagis som vanligt till samma tid varje dag :)
Alltid lika roligt för alltid när vi närmar oss så säger jag -nu är vi snart på dagis , -jaaaa svarar hon då :D hon trivs så bra där med barnen och fröknarna.
Det är förvånansvärt tyst idag både ute och inne, knappt så man hör fåglarna ingen tv på ingen mer vaken förutom jag, min man sover det får han göra ett tag till iaf sen väcker jag honom :D

Nej men nu kilar jag ner på affären och köper mig en god frukost :)

Kommentarer
Therese [ Tescho ] säger:

Svar: Ladda ner och lägg in allting igen. Ta bort det som står där nu. Gör om - gör rätt :)

2009-06-30 | 09:49:42
Bloggadress: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback