Lördag

Idag så ska vi ut till farmor och så ska vi ner på cityfestivalen hela familjen :)
Idag ska jag iaf försöka få några kort som jag inte lyckades med igår.
Solen skiner och det ser riktigt lovande ut på himmlen idag med, bara smörja in Leone innan man beger sig ut, det är ju ett måste!

F
örresten jag är så dålig på det där med färger som passar mig, skulle behöva mer nya tunikor någon som har något förslag på färger som skulle kunna passa mig kanske?
Skulle vara gulligt av er för det är ju inte så kul att bara ha dem neutrala färgerna jämnt. hiihi

Kommentarer
ida UNG MAMMA säger:

sv; tack så jätte mycket! följ mig gärna på bloglovin -så följer jag dig! =)

2009-06-27 | 09:30:58
Bloggadress: http://gotteochvi.blogg.se/
Malin säger:

Tack för uppmuntran, det behövs! =)



Angående tunikor, passar inte du i turkos då?

2009-06-27 | 18:49:45
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback