Måndag

och idag är det tillbaks till skolbänken för mig.
Nu sitter jag här och äter frukost sammtidigt som jag skriver för att jag känner mig lite stressad.
Det är väldigt varmt ute idag med, har ju redan varit ut eftersom att jag lämnar flickan på dagis.
Efter att jag har varit i skolan ska jag höra av mig till S och till B så får vi se vad som händer.
Nä nu ska jag äta klart min frukost sen ska jag göra mig klar för avfärd.

hoppas ni får en trevlig härlig dag i värmen.

uppdaterat 17:54




det gick jätte bra idag med att starta skolan igen.
Inga frågor för min del, jag har redan en praktikplats också kan det vara mer bättre hehe.
Fast jag har ju inte så mycket tid på mig att göra klart allt dessvärre, jag måste vara klar innan slut datum för hela kursen som är satt för mig så det blir till att tok bo i böckerna men det känns som att jag gör allt jag kan för att bli klar i god tid.
Jag har lämnat in alla papper som jag behöver lämna in, nu ska jag bara fixa 1a boken jag behöver.
Somliga kurser kan jag validera så detta kommer gå as bra =)
Flickan fick vara på dagis lite längre än vanligt idag, men hon har haft en bra dag på dagis =)

nej nu ska jag mysa med lilltösen.
ha det gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback