November

Ska vi få träffa dig då? Längtar tills du finns i famnen. Jag känner redan hur du rör dig älskade gos. Storasyster pussar och klappar ofta på magen och längtar hon likaså. Jag kan känna hur du rör sig och funderar då på vad det var, var det ditt ben eller din arm som jag så tydligt känner? Älskade gos vi längtar och älskar dig så.


bilden är klickbar  v19+3 magen växer på bra som ni ser :D (men ni får ursäkta bilden fläckig spegel)


Lilla Du Därinne
- av Lycke

Lilla du därinne
Jag undrar så vem du är
Att jag vet så lite om dig
fast du redan är här!

Är det dina tår jag känner?
Ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om dig
fast du redan är här.
Men jag älskar dig som tokig
Vem du än är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback