Onsdag


Tänka sig att vädret ser inte ut att bli så mycket bättre idag heller, molning så in i attan här.
Leone är på dagis som vanligt vid denna tid.
Jag måste ner till stadens gator och kolla efter boken jag behöver så jag verkligen kan sätta igång med mitt pluggande.
Känner mig fortfarande stressad över det, men jag ska nog klara det ja kan validera olika ämnen men det är fortfarande test/prov som gäller och att du ska klara det för att få betyg i det så klart.
Det borde inte vara så svårt för mig eftersom att det är ämnen jag har haft tidigare men inte hunnit göra klart innan jag pausade tyvärr :( så nu får ma helt enkelt antingen köra om hela ämnet eller validera det.
Validerar jag så blir jag klar tidigare å tiden är ju inte riktigt på min sida iaf inte om jag ska gå på hur dem har lagt upp min studietid då får ja paniiik :P

Att jag pratar om tiden på detta vis så är det ju så att vi ska ha bebis.
Vi väntar vårat andra barn =)

 

här är ifrån UL då i 16+5
Har inte riktigt något kort på magen men ska ta och fixa :)


Så nu vet ni min hemlis jag pratat om gott folk.
Men visst är det en glad nyhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback