Söndag kväll

Jag lärde min man att baka bullar som han så gärna ville lära sig :) sa till och med senare på kvällen att vi kunde ju baka idag också hihi så det var uppenbarligen väldigt roligt att baka bullar för honom :)
För att göra bullar för första gången själv så vart det väldigt bra dem ser inte allt för pjåkiga ut.
S var här på fika igår han tyckte också det vart goda bullar :) hur gott är det inte med nybakade bullar med valfritt dryckes tillbehör somliga föredrar väl den hederliga mjölken med en god bulle, ååh nu kom jag ju tänka på när jag var liten det var ju favorit eller med mommes saft :)

Jag kollade på YES MAN igår kväll, den var väl inte så dålig men inget jag skulle se om precis.
Gick och la mig ganska tidigt igår eftersom att jag var dunder trött från att hålla igång från 5 utan någon paus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback