Tänka sig

att jag hade något som jag skulle skriva imorse men då hade bloggen driftstopp så jag kom inte in :(
Så nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva heller.
Jag har pluggat heladagen ända från att jag lämnat damen på dagis till att jag skulle hämta henne.
Men idag var en lite ovanlig dag det bjöds på fika på dagis så här inför midsommar så då var det hela  familjen där och guu vilken härlig syn det var när hon fick syn på pappa =)  Riktigt gott var det.
sen efter det så begav vi oss ut till farmor (svärmor) och snackade lite skit och grillade lillan lekte massor ute på gården i den underbara solen.
Nu väl hemma så vart det typ direkt till sängen för tösen min, men men så kan det ju vara ibland också.

Undrar om det är något bra på tv ikväll?

Måste fixa iordning programmet i datan så jag kan göra mina arbeten helt färdigt jag har en del på lager vid det här laget, men desto bättre för jag kommer ju framåt med det hela.

Nej nu så ska jag slänga mig i soffan och sappa på dosan i hopp om någe bra å se.

Hoppas att ni har haft en underbar dag i detta härligt soliga dag.

Ha det gött.

Kommentarer
Malin säger:

Duktig du är som pluggar och står i! =)

2009-06-18 | 07:02:40
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback