Torsdag

Det har varit lite tomt att skriva men det har varit gasnka mycket att göra och jag har varit super trött här om dagen så vaknade lill tösen 3 på natten och ville inte alls sova nå mera jag försökte med alla möjliga olika knep men det funkade iaf inte, så vi var uppe hela tiden och åkte sen till dagis och där hade hon somnat 11.30 sittandes.
Själv så sov jag ingenting jag kan inte gå och lägga mig på dagen eller morgonen för då blir hela dagen förstörd samt nattsömnen.
Sen så har jag varit med J ett antal timmar och umgåtts med henne.
Jag har äntligen fått min efterlängtade bok så redan nu ikväll dyker jag ner i den och sätter igång på riktigt med skolarbetet :)
Dagarna har flytit på rätt bra fast det varit tråkigt väder solen kikade fram ett tag idag.
Sommaren ser väldigt lovande ut för lillan ändå hon slipper nog vara på dagis hela sommaren, har pratat med min mormor och hon vill gärna ha henne i en vecka hos sig :) och självklart får hon ha det, jag kommer ju ändå att bo i skolarbeten så jag har ju inte så mycket tid över men jag vill ju självklart att hon ska få en trevlig sommar med mycket att göra. antingen så funkar det att hon är där eller så gör det inte det det visar sig, men ja tror nog att det går vägen.

Ha ha imorse så hade jag en liten dispyt med lillan hon tyckte hon kunde cykla på sin trehjuling till dagis och det tyckte inte jag gick nå bra tiden var för knapp och det är för långt detta pågick i ca 30 min om inte mera men vi kom ändå i tid till dagis. När jag kom hem var jag vrålhungrig så jag satte mig och åt ostmackor med tomat och en kopp te det var super gott. Eftersom att jag var dyblöt när jag kom hem så var jag tvungen att byta kläder och det är inte lätt att byta kläder för mig just nu har inte alls många par byxor som jag kan använda då magen växer så det knakar. Magen mår jätte bra det är full fart på det härliga livet där inne :)

Oj oj det vart en hel del ja skrev nu så nu avslutar jag detta.
Hej svejs.


Kommentarer
Linda säger:

Hej,

Har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna en påse med valfri smak med miniskorpor om du vill vara med i den!?

http://sweetkay.blogg.se/2009/june/vinn-miniskorpa.html



Har även en utlottning av en ny bloggdesign.



Mvh Linda

2009-06-12 | 16:06:59
Bloggadress: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback