sommarsolstånd

Då var det söndag och midsommar helgen är nu över kort och gott men det har varit en väldigt trevlig helg.
Solen skiner nå så härligt ute så det ska allt vara en ute dag idag har jag bestämmt inte för att hon säger emot mig hihi hon älskar ju att vara ute och leka ;)
kanske cykla till farmor idag det vet man aldrig om det kommer på tal hehe.
Det är sommarsolstånd idag också tänkte bara tala om det fär er som inte visste det.
Imorgon så är det dags för alla vanliga bestyr med dagis och skola :) det gillar vi.
Då blir det att gå upp med tuppen och klä på sig och lill flickan och sätta sig på cykeln till dagis, sen så är det bara för mig att stoppa huvudet i boken och fortsätta där jag sist slutade.

Jag är i V20 nu :D så nu är det ju faktiskt bara halva tiden kvar, det känns lite ofattbart att det redan kommit så pass mycket närmare tiden bara rusar iväg känns inte alls som att det är i det tidsskedet. kan fortfarande känna av illamående men inte alls så farligt det var värre där i början då var det inte alls något att leka med, jag hann då inte mer än att slå upp ögonen på morgonen och känna direkt att jag mådde pyton hann jag inte äta något så var det kört ja så ni kan ju själva gissa er till vad som hände varje morgon innan jag hunnit få på mig och flickan kläder för att bege oss till dagis. Ryggen vill inte alltid vara med eller mina ben/knän och det är helt ovanligt för mig iaf för att vänta barn så var det inte alls med L då mådde jag superbra varje dag. Fast å andra sidan det enda som jag kunde kalla "onyttigt" då var frukt haha för det var det enda som jag kunde gotta mig i inget godis eller chips, dricka, eller ens saft då fick jag halsbränna så det undvek jag hela graviditeten i väntan på henne. Nu däremot så kan jag äta godis, chips och dricka saft eller juice däremot inte apelsinjuice det gillas inte haha.

Listan skulle kunna göras väldigt lång så nu avslutar jag där istället och säger att vi mår jätte bra.

Hoppas att ni får en fantastiskt dag i den härliga sol som vi ser idag.

Kommentarer
Miia säger:

Om inget annat så får man ju känna att man lever haha. Ja, va kul för tösen..måste ju kunna retas ibland.=) Jodå vi hade det trevligt tills det rasade ner och vi fick springa in med all mat och saker. men inget att klaga annars på.=). Va skönt nu när allt är slut firat. Men nu ska det ju vara cityfestivalen oxå. så får se om man åker in och kikar.=)

2009-06-21 | 13:32:55
Bloggadress: http://myzlife.blogspot.com
Miia säger:

Åh, va jag längtar tills izabelle kan åka på karuseller och ha sig! Finns inte för henne så mycket att göra just nu. Men va LYCKO dig som får åka karuseller :))) haha. Hur går det med pluggandet och så då?

2009-06-22 | 07:52:20
Bloggadress: http://myzlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback