Tisdag

God morgon.
Har typ just kommit hem från dagis igen och väntar på att mitt te vatten ska bli klart så jag kan sätta mig och äta frukost.
Japp ni läste rätt nu när jag är sjuk så är jag inte så värst sugen på kaffe och det underlättar om jag låter bli det för halsen. Jag slog nog rekord för mig själv idag tror jag, för jag cyklade till dagis på 20 min :) inräknat med att jag klädde på damen och gick ner till cykeln.
Vet inte vad ja ska hitta på efter att jag ätit frukost och duschat.. kanske borde ta det lugnt ifs eftersom jag fortfarande är sjuk.
Imorgon så ska jag på ljusparty med min svärmor det ser jag verkligen fram emot. Älskar doft ljus av olika slag och allt som hör till. Hon frågade mig och självklart så vill jag vara med på det, jag missade ju min kära väns för att jag bara var helt allmänt tankspridd den dagen =/

Nä nu kallar frukosten på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback