För att det inte..

Okej för att inte göra någon förvirrad så när jag skriver jag tävlar hos..
och ger en annan länkning än till mig själv och inte sätter ut några tävlings regler så är det inte jag som håller i tävlingen..

Jag kommer att lägga ut en tävling i samarbete med Sagobella med det blir som tidigast med start på söndag eller på måndag det beror på när jag får tid helt enkelt.
För just i dag så har jag en del att stå i inför morgondagens dop och dopfika :)
Men den som väntar på något gott... :)
Just nu så tvättas det och så ska jag baka för det blidde aldrig att jag hann det igår hum :/
Dels för att jag var osäker på om jag hade vetemjöl hemma så det räckte sen så vaknade Leone och hade så ont i örat. min lilla tuffla

Bjuder på lite kort så länge :)



hihi båda ser ju lika "tjuriga" ut ;P fast dem är inte det haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback