dagisstart

Mina
Å  (°a)
Ä  (¨a)
Ö  (¨o)
syns inte riktigt sa jag får skriva så här fram tills jag ordnat tillbaka det som det ska vara, ber om ursäkt för er som inte kan se ordentligt vad det står, jag har ingen större lust att sitta och ändra om i alla inlägg så jag ska ordna tillbaka koden som verkar ha försvunnit när jag har gjort något tidigare idag.
Men som sagt jag ber om ursäkt och beklagar strulet.
Jag har en hel del samarbeten och en hel del tävlingar som kommer att komma ;)
Jag har recensioner som skall publiceras, jag har dock inte lyckats få in bilderna i datorn ännu :/
Så det får ju lov att vänta lite med att publiceras blir roligare med bilder tycker jag.
Leone har varit på dagis idag första dagen efter det långa sommarlovet.
det har gått bra för henne hon har haft roligt sa klart, fått lekt med alla kompisar.
Däremot så blir jag upprörd på dagis som inte lyssnar på vad man säger, säger jag utan blöja och potta så ska det vara så! Då ska dem inte envisas med att sätta på blöja heller!!
Rätta mig om jag hr fel men det är ju deras ansvar att se till att hon går på ppottan där och uppmuntra henne till det! Jazmine har varit extra gosig med mig idag, passat på när storasyster varit borta ;)
Jag har haft besöka av min syster, var meningen att vi skulle gått ut en sväng men det blidde aldrig så.
Jazmine somnade och sen helt plötsligt så var det dags att hämta Leone.

Förresten för er som vill svara på min fina undersökning får gärna göra det, för att lägga sin röst så ska det vara att klicka på den summan man vill att sitt svar ska hamna. Man kan rösta 1 gång om dagen. Alla åsikter är bra och varmt välkommna.

Kommentarer
Jess säger:

skratt du hade rätt att jag skulle undra vad du gjort med bokstaven Ä, hur lyckas du Joey?



1. gör såhär, högerklicka bredvid klockan längst ner i höger hörn,



2. använd "Verktygsfältet" som kommer upp i rullgardinen.



3. sedan klickar du på "språkfält" ,så kommer den komma upp en "EN" förkortning av engelska, Välj så du får ikonen "SV" för svenska.



4. Voila! and there u go Joey

2010-08-18 | 14:41:48
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/
Jess säger:

skratt du hade ratt att jag skulle undra vad du gjort med bokstaven A med tva prickar „, hur lyckas du Joey?



1. gor sahar, hogerklicka bredvid klockan langst ner i hoger horn,



2. anvand "Verktygsfaltet" som kommer upp i rullgardinen.



3. sedan klickar du pa "sprakfalt" ,sa kommer den komma upp en "EN" forkortning av engelska, Valj sa du far ikonen "SV" for svenska.



4. Voila! and there u go Joey



P.S nu ser du battre va? utan alla konstiga tecken som blev,

2010-08-18 | 14:48:10
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/
Jess säger:

skratt du hade ratt att jag skulle undra vad du gjort med bokstaven A med tva prickar „, hur lyckas du Joey?



1. gor sahar, hogerklicka bredvid klockan langst ner i hoger horn,



2. anvand "Verktygsfaltet" som kommer upp i rullgardinen.



3. sedan klickar du pa "sprakfalt" ,sa kommer den komma upp en "EN" forkortning av engelska, Valj sa du far ikonen "SV" for svenska.



4. Voila! and there u go Joey

2010-08-18 | 14:50:26
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback